In een steeds scherpere concurrentiesituatie, een steeds beter gestructureerd inkoopbeleid, een verhoogde tijds- en resultaatdruk, is het de uitdaging van de commerciële directie en haar teams om efficiëntie van de verkoopteams te combineren met kwalitatieve klantbetrekkingen. Verborgen productiviteitsbronnen en mogelijke prestatiewinsten opsporen door het commerciële proces te analyseren is een eerste benadering om de algemene efficiëntie te verbeteren. Vandaag is het gebruik van data en de inbreng van Big Data ook onmisbaar geworden om de kennis van de klant te verbeteren en de activiteiten en de commerciële strategie van de onderneming te bevorderen. Digitale benaderingen maken ook deel uit van het “klassieke” dagelijkse leven van commerciële acties en verkooptechnieken. Social selling, via sociale netwerken, vernieuwt de praktijken van prospectie en commerciële communicatie, de connected klantbetrekkingen dragen bij tot de tevredenheid en de klantenbinding... Daarvoor is het essentieel om de juiste tools en methoden te gebruiken om de acties te sturen, de teams te begeleiden en te boosten.
Filteren op subdomein :
Filters resetten
Management van een verkoopteam
Verkoop en onderhandeling
Klantenrelatie, ontvangst, hotline
15 training
Het leiden van de verkoopteams vereist inzicht in de drijfveren die inherent zijn aan de commerciële profielen. De manager moet de juiste communicatiemiddelen beheersen, de energie op het werk van zijn medewerkers kunnen vasthouden, de technieken voor groepsbegeleiding en conflictbeheer beheersen en, meer nog, de servicegeest stimuleren. De cursussen van ORSYS bieden een breed scala van benaderingen om de motivatie te stimuleren, de teamleden vooruit te helpen en een cultuur van resultaat en klantentevredenheid te ontwikkelen.
MEC - 3 d
4,8/5
Volgende sessie : 08/09/2025
MEC - 3 d
4,8/5
Volgende sessie : 08/09/2025
MEC - 3 d
4,8/5
Volgende sessie : 08/09/2025
MCP - 2 d
4,7/5
Volgende sessie : 15/09/2025
MCP - 2 d
4,7/5
Volgende sessie : 15/09/2025
MCP - 2 d
4,7/5
Volgende sessie : 15/09/2025
DTS - 3 d
4,9/5
Volgende sessie : 08/09/2025
DTS - 3 d
4,9/5
Volgende sessie : 08/09/2025
DTS - 3 d
4,9/5
Volgende sessie : 08/09/2025
EAL - 2 d
4,7/5
Volgende sessie : 03/07/2025
EAL - 2 d
4,7/5
Volgende sessie : 03/07/2025
EAL - 2 d
4,7/5
Volgende sessie : 03/07/2025
FLU - 2 d
4,6/5
Volgende sessie : 07/08/2025
FLU - 2 d
4,6/5
Volgende sessie : 07/08/2025
FLU - 2 d
4,6/5
Volgende sessie : 07/08/2025
24 training
La prospección, las presentaciones de ventas y las estrategias de negociación no son cosas que se hacen de improviso. Entonces, ¿cómo puede garantizar un enfoque de ventas que cree valor para sus clientes, paso a paso? ¿Qué técnicas organizativas y de comunicación, métodos de influencia y actitudes debería adoptar? El enfoque muy centrado en las operaciones que se encuentra en la capacitación de Orsys lo ayuda a implementar un enfoque estructurado y efectivo.
CIL - 2 d
4,6/5
Volgende sessie : 26/06/2025
CIL - 2 d
4,6/5
Volgende sessie : 26/06/2025
CIL - 2 d
4,6/5
Volgende sessie : 26/06/2025
FOV - 2 d
4,6/5
Volgende sessie : 17/07/2025
FOV - 2 d
4,6/5
Volgende sessie : 17/07/2025
FOV - 2 d
4,6/5
Volgende sessie : 17/07/2025
VEN - 2 d
4,9/5
Volgende sessie : 04/09/2025
VEN - 2 d
4,9/5
Volgende sessie : 04/09/2025
VEN - 2 d
4,9/5
Volgende sessie : 04/09/2025
EFA - 2 d
4,9/5
Volgende sessie : 22/09/2025
EFA - 2 d
4,9/5
Volgende sessie : 22/09/2025
EFA - 2 d
4,9/5
Volgende sessie : 22/09/2025
PGN - 2 d
4,6/5
Volgende sessie : 10/07/2025
PGN - 2 d
4,6/5
Volgende sessie : 10/07/2025
PGN - 2 d
4,6/5
Volgende sessie : 10/07/2025
VTE - 2 d
5/5
Volgende sessie : 15/09/2025
VTE - 2 d
5/5
Volgende sessie : 15/09/2025
VTE - 2 d
5/5
Volgende sessie : 15/09/2025
30 training
De kwaliteit van de klantenrelatie is een bepalende factor voor het imago van de onderneming. Vandaag de dag zijn er verschillende manieren om de klantenrelatie gestalte te geven: face-to-face, telefoon, e-mail, sociale netwerken. De ontvangst, de kwaliteit van de dienstverlening, de behandeling van incidenten of klachten moeten worden aangepast aan deze verschillende kanalen. De ORSYS-cursussen, ontworpen en geleid door experts op het gebied van klantenrelaties, ondersteunen de implementatie van een succesvolle klantenrelatie.
REL - 2 d
4,8/5
Volgende sessie : 18/09/2025
REL - 2 d
4,8/5
Volgende sessie : 18/09/2025
REL - 2 d
4,8/5
Volgende sessie : 18/09/2025
ACT - 2 d
4,8/5
Volgende sessie : 26/06/2025
ACT - 2 d
4,8/5
Volgende sessie : 26/06/2025
ACT - 2 d
4,8/5
Volgende sessie : 26/06/2025
EQU - 2 d
4,8/5
Volgende sessie : 26/06/2025
EQU - 2 d
4,8/5
Volgende sessie : 26/06/2025
EQU - 2 d
4,8/5
Volgende sessie : 26/06/2025
VER - 2 d
4,8/5
Volgende sessie : 04/09/2025
VER - 2 d
4,8/5
Volgende sessie : 04/09/2025
VER - 2 d
4,8/5
Volgende sessie : 04/09/2025
HOT - 2 d
4,9/5
Volgende sessie : 30/06/2025
HOT - 2 d
4,9/5
Volgende sessie : 30/06/2025
HOT - 2 d
4,9/5
Volgende sessie : 30/06/2025
VTE - 2 d
5/5
Volgende sessie : 15/09/2025
VTE - 2 d
5/5
Volgende sessie : 15/09/2025
VTE - 2 d
5/5
Volgende sessie : 15/09/2025
TRR - 2 d
4,7/5
Volgende sessie : 30/06/2025
TRR - 2 d
4,7/5
Volgende sessie : 30/06/2025
TRR - 2 d
4,7/5
Volgende sessie : 30/06/2025
FFD - 2 d
4,7/5
Volgende sessie : 26/06/2025
FFD - 2 d
4,7/5
Volgende sessie : 26/06/2025
FFD - 2 d
4,7/5
Volgende sessie : 26/06/2025
Trainingsschema in :
Verkoop en klantbetrekkingen
Filters resetten
Type training
Duur