Inkoop, algemene diensten, logistiek

De functies aankoop, algemene diensten, logistiek en transport zijn belangrijk geworden voor de brutomarge, de tevredenheid van de klant en de kwaliteit van de leveranciersrelatie. Ze vormen belangrijke steunpunten voor de bedrijfsstrategie, de ontwikkeling, de voortgang van de activiteiten en de uitrol van het MVO-beleid. Ze veronderstellen allemaal op hun eigen gebied technische, juridische en financiële knowhow, evenals over communicatie, onderhandeling en management om een antwoord te bieden op de economische, ecologische en maatschappelijke uitdagingen van de onderneming, zowel op lokaal als internationaal niveau. De cursussen van ORSYS zijn ontworpen en worden geleid door experts en professionals uit de praktijk en stellen uw medewerkers in staat om zich in hun werk en expertise te ontwikkelen binnen de professionele context van elke medewerker.

Filteren op subdomein :

Filters resetten

Inkoop

Algemene diensten

Logistiek, transport, supply chain

Alles verbergen

Algemene diensten

15 training

As a stakeholder in quality of working life, procurement departments assist in real estate projects, ensure ergonomic furnishings, and collaborate in the digital transformation of business units. These departments help fulfill commitments to reduce consumption and keep people and places safe, and are essential to deploying QSE approaches and CSR policies. Orsys has curricula to support the development of skills involved in all of these tasks.

Trainingsschema in :

Inkoop, algemene diensten, logistiek

Inkoop, algemene diensten, logistiek

Filters

Filters resetten

Type training

Duur